Berne Wille aangesloten bij een geschilleninstantie

Onze zorgboerderij is per 1 januari 2017 aangesloten bij een externe onafhankelijke geschilleninstantie: De Geschillencommissie Zorg (‘Zorg algemeen’).

Toelichting

Een klacht jegens Berne Wille wordt in behandeling genomen conform de klachtenprocedure. Wat betekent dat een klacht, indien niet opgelost door de directie, bij de klachtenfunctionaris ingediend kan worden. Slaagt bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet of u bent niet tevreden met het oordeel van Berne Wille over de ingediende klacht, dan is er sprake van een geschil.

Is bovengenoemde aan de orde, dan kan een geschil worden voorgelegd aan de geschilleninstantie.
Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website van De Geschillencommissie Zorg.

Nieuwsberichten

  • Leespraat & rekenlijn

    In maart volgt een deel van het team de cursus leespraat en/of rekenlijn. De cursussen zijn bedoeld voor ouders, leerkrachten Lees Verder
  • Leerlijn

    Een leerlijn geeft per leergebied aan op welke manier de leerlingen van het startniveau tot de kerndoelen komen. De leerlijnen Lees Verder
  • Wintersport 2022

    In week 50 zijn wij op winterkamp geweest naar Frankrijk. Het was een geslaagde week! De link van van de Lees Verder
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Berne Wille

Wommelserweg 9
8804 NK Tzum
KVK: 01107522 / AGB: 730278

Contact

Vast: 0517-342412
Mobiel: 06-10609013
Email: info@bernewille.nl